сряда, 26 февруари 2014 г.

Alice, Alice

Upplagd av monke kl. 14.9.12 3 kommentarer:
fredagen den 25:e mars 2011
JECK

Jag har stickat Jeck, enkla sockor men med ett fint resultat. Stickade i garnet Kardoku.
Upplagd av monke kl. 25.3.11 1 kommentar:
söndagen den 6:e mars 2011
EWA


Marssockorna Ewa är klara. Stickade i melerat Salidagarn. Lättstickat mönster
Upplagd av monke kl. 6.3.11 1 kommentar:
torsdagen den 3:e mars 2011
SJAL

Jag har även stickat en sjal av ett garn som heter Especial, ett akrylgarn från väveriet.
Upplagd av monke kl. 3.3.11 1 kommentar:
MAEVA

Mina februarisockor Maeva är klara. Tidsödande mönster och foten blev jättestor. Stickade i röd Opal.
Upplagd av monke kl. 3.3.11 2 kommentarer:
tisdagen den 8:e februari 2011
UTLOTTNING
Jag har anmält mig till denna utlottning av en kokbok. Det är Lindalill som firar sin blogg.
Upplagd av monke kl. 8.2.11 Inga kommentarer:
ISHBEL
Jag har stickat mig en Ishbel i grått, entrådigt ullgarn av okänt märke. Tråkigt garn som gick av stup i ett. Enkelt och roligt mönster var det i alla fall.

För tillfället har jag satt igång med februarisockorna i Stickameras sockklubb. Jag tycker inte om flätstickning för jag är så dålig på det, men med de sockorna får jag bra träning.

Няма коментари:

Публикуване на коментар